Vragen nadat je product werd geleverd?

Wat doe ik bij schade?

Ontdek je dat er schade is aan je pakket?
Bij ieder meubel zit een montageplan, e-mail ons dan het correcte nummer van op dit plan en ook je factuur zelf naar naverkoop@maxmeubel.be.

Welke garantie is er?

Op al onze goederen geldt de wettelijke garantie termijn van 2 jaar. Indien er na deze 2 jaar problemen zijn is het wel mogelijk om contact met ons op te nemen, we kijken wat we dan kunnen doen.

Retourbeleid

  • Voor de aankoop heeft de klant de gelegenheid om de goederen grondig te controleren om alle zichtbare en verborgen gebreken na te gaan.
  • De goederen worden verkocht in de staat waarin ze zich bevinden en dewelke de klant verklaart volledig te kennen. De klant verzaakt aldus aan alle latere reclamaties inbegrepen degene i.v.m. De verborgen gebreken.

Stond je vraag er niet tussen?

Je kan ons bereiken via e-mail of via telefoon. Of je springt bij ons binnen in de winkel.

Heb je vragen over
Shoppen bij MAX Meubel?

Zijn er zaken die je niet onmiddelijk weet i.v.m. het winkelen bij MAX Meubel. Geen probleem, lees al even de vragen en antwoorden. Misschien staat je vraag er wel tussen?

Bekijk veelgestelde vragen over winkelen bij MAX Meubel