Heb je vragen rond afhalen, leveren of retourneren?

Moet ik mijn bestelbon meebrengen bij afhalingen?

Voor een snelle afhaling en geen al te lange wachttijden, breng je best u bestelbon mee, indien je deze vergeten bent, is het belangrijk dat je weet op welke naam de bestelling staat.

Moet ik op voorhand bellen wanneer ik mijn meubelen kom afhalen?

Neen, je hoeft voordien niet op te bellen wanneer je jouw meubels komt afhalen, als ze binnen zijn contacteren wij jou en kan je deze komen afhalen wanneer het jou past. Controleer wel altijd onze openingsuren van het magazijn voor afhalingen.

Is er een meerprijs bij levering?

Ja. De meerprijs wordt apart bepaald, afhankelijk van in welke gemeente je woont.

Moet ik bijbetalen voor montage door het Max Meubel team?

Wij bieden de mogelijkheid om de montage aan ons gekwalificeerd team over te laten. Vraag hieromtrent gerust meer info of prijzen aan in onze winkel of via mail.  

Is het makkelijk om zelf te monteren?

Al onze pakketten hebben een duidelijk montage-instructie zodat je dit makkelijk zelf kan monteren.

Stond je vraag er niet tussen?

Je kan ons bereiken via e-mail of via telefoon. Of je springt bij ons binnen in de winkel.

Heb je vragen over
service-na-verkoop?

Soms kan het zijn dat je onze raad of hulp nodig hebt na je aankoop. Misschien vind je al het antwoord tussen de meest gestelde vragen i.v.m. service-na-verkoop.

Bekijk veelgestelde vragen i.v.m. onze dienst naverkoop