Heb je vragen rond
jouw bestelling?

Wat heb ik nodig als ik informeer i.v.m. mijn bestelling?

We kunnen jouw bestelling opzoeken met de correcte naam waarop uw bestelling werd genoteerd. Alsook de datum van bestelling die bovenaan op uw bestelbon staat.

Wanneer komt mijn bestelling binnen?

Wanneer je bij ons in de winkel een bestelling plaatst, geven we deze direct door aan de producenten. Zodra je bestelling klaar is plannen we een levering voor je in. Wil je ondertussen even informeren? Dat kan, neem je bestelbon bij de hand en neem contact op met ons via e-mail (max@maxmeubel.be) of bel ons op het nummer 051638000.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kan bij MAX Meubel op verschillende manieren betalen.

  • Contant of met de kaart in de winkel.
  • Overschrijving (minimaal 5 werkdagen voor de levering).

Betaalkaart (Bancontact / Maestro) GEEN VISA!
Er moet voldoende saldo staan op de rekening. Informeer eventueel bij je bank naar jouw bestedingslimiet. Als het bedrag hoger is, kan je het verschil contant betalen of overschrijven. De betaling gebeurt in de winkel.

Je betaalt altijd een voorschot bij bestellingen. Je kan nadien het resterende bedrag enkele dagen voor de levering in de winkel afrekenen of je kan het overschrijven. Hou bij een overschrijving rekening met minimaal 5 werkdagen voor de levering.

Kan ik bij MAX Meubel kopen op krediet?

Jammer maar kopen op afbetaling wordt niet aangeboden bij MAX Meubel.

Stond je vraag er niet tussen?

Je kan ons bereiken via e-mail of via telefoon. Of je springt bij ons binnen in de winkel.

Heb je vragen rond afhalen,
leveren of retourneren?

Afhalen kan altijd binnen de openingsuren. Indien het artikel voor jou te groot is om te vervoeren dan springt MAX Meubel graag bij. Onze eigen leverings- en plaatsingsdienst zorgt voor de vlekkeloze thuislevering van je nieuwe interieur.

Lees vragen over afhalen, leveren of retourneren